24 de desembre del 2013

Es portarà bé el tió amb mi?

No se si he estat un bon noi, però hi ha una sèrie de jocs que m'agradaria molt que el tió em cagues aquest vespre. Jocs que he pogut anar tastant a alguna trobada a les que he anat i que m'han divertit molt. La meva llista de desitjos es aquesta.

La Illa Prohibida.


Aquest joc publicat a casa nostre per Devir i que té també versió en català. Es tracta de un joc cooperatiu en el que de 2 a 4 jugadors han de recórrer una illa en plan Indiana Jones per tal de recuperar quatre tresors. La dificultat del joc radica en que la illa s'està enfonsant i correm el risc de quedar atrapats en ella. Es un joc en el que hi ha moltes maneres de perdre i només una de guanyar.

Zombicide.



Si em caga aquest joc, es que m'hauré portat molt be, dons no es un joc precisament econòmic. Es tracta de un joc ambientat en un apocalipsi zombie en el que encarnem a un grup de supervivents que han de acomplir una missió a un escenari urbà que poc a poc es va omplint de zombies. Cada jugador duu un personatge amb habilitats diferents que van evolucionant a mida que transcorre la partida.

Pathfinder.


El meu desitj roler són les regles bàsiques de Pathfinder. És cert que ja tinc la versió en anglès d'aquest joc. Si ja tinguéssim disponible el pdf el compraria en aquest format, però segur que es un bon ajut per quan faig de màster de Pathfinder Society


 King of Tokyo.



Un filler prou divertit. Tots els monstres que hem vist aparèixer a les pel·lícules japoneses de monstres han decidit atacar alhora Tokio. Però la ciutat no es prou gran per tots ells, així que toca esbatussar-se fins que només quedi un, que serà proclamat el Rei de Tokio.

Star Trek Catan.



Un clàssic dels jocs de taula amb ambientació Treki. Què més puc demanar? Amb aquest joc deixo satisfet al meu jo gamer i al meu joc treki. Res a dir sobre aquest joc de recursos en el que ens haurem de expandir per aconseguir més recursos. En alguna ocasió haurem de negociar l'intercanvi de recursos amb altres jugadors. Aquesta versió tenim naus i outpost enlloc de pobles i carreteres i els recursos son coses com el dilitium, tritanium, oxigen, menjar i agua.

Crec que aquesta llista està prou be per aquest nada. Només em queda desitjar-vos un bon nadal. No mengeu massa torrons i gaudiu molt d'aquest dies.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada