2 de desembre del 2013

Primers pasos

Per alguna banda s'ha de començar.

Tinc ganes d'escriure sobre jocs als que jugo més o menys habitualment. Sóc aficionat a jocs de taula i de rol. Entre els primers m'agraden molt jocs colaboratius, com L'Illa prohibida o zombicide, i altres competitius, com pot ser el Catan o el Carcassone. Puc jugar a jocs curts, com Saboteur o a llocs que requereixen una bona estona, com l'Arkham horror.

També soc aficionat als jocs de rol, als que he tornat a jugar després de molt temps de no fer-ho. Entre els meus preferits estan el Cyberpunk 2020 o el Runequest. Darrerament jugo a Pathfinder, seguint el seu joc organitzat del que he dirigit algun escenari. Ara mateix estem començant una partida per forum a can Talpimon on juguem a l'Anell Únic

Si voleu desvirtualitzar-me em trobareu segurament a les Pati-Trobades que organitza la gent del pati d'igualada. Si voleu parlar amb mí, un correu a gothalo(arroba)gmail(punt)com pot ser una bona manera de fer-ho.

Espero poder anant escribint de tant en tant i comentar les meves experiències gamers amb tots vosaltres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada