27 de gener del 2014

Dissabte roler

Finalment va arribar el dissabte 25 i vam baixar a l'Hospitalet per tal de passar el dia jugant a Pathfinder.
Triant escenaris.
Finalment ens va ajuntar prou màsters i jugadors per tal de poder muntar10 taules en sessió matinal i 10 taules en sessió de tarde. Va haver-hi sessions per jugadors novells i experimentats, arribant a posar en joc escenaris per a personatges de fins a nivell 6, el que suposa tot un hite en la curta història de la Pathfinder Society a casa nostra.

Per part meva vaig jugar l'escenari anomenat The Hellknight Feast, que correspon a la 5a temporada. La partida estava dirigida a PJ de nivells 5 i 6, per tant vaig anar amb una mica de respecte al que podíem trobar. L'escenari te molt component roler i combat suficient com per poder dir que el vaig trobat molt equilibrar. A Pathfinder Society hi he trobat escenaris que acaben sent una sequencia de combats, donant poc marge per el roleig. Aquest cas no es així, sino que, com ja he dit, el roleig es important en la partida.

Taula de joc matutina amb pj de nivell 5 i 6. Foto via Facebook de Societat Pathfinder Barcelona
Del escenari també puc dir que és, fins a cert punt, una continuació de l'escenari The Blackros Matrimony, escenari de la 4ª temporada. Per tant recomano, en la mesura que sigui possible, jugar primer Blackros Matrimony i després The Hellknight Feast, encara que no resulta imprescindible haver jugat The Blackros Matrimony per jugar aquest escenari.

De la partida dir, que malgrat que el màster era novell, vaig trobar la partida molt entretinguda. Vam tenir un despiste de reglament un parell de cops que cap dels jugadors, tots màsters amb més de 10 partides de Pathfinder Society a les nostres esquenes, no vam saber veure.

La sessió de la tarde la vaig dedicar a dirigir. Si no m'equivoco, de les 20 taules que es van jugar, només va haver-hi dues persones que haguessin de dirigir matí i tarde. Vaig dirigir un escenari de la Segona Temporada, anomenat Shades of Ice—Part I: Written in Blood. Es tracta d'un escenari en el que la Societat encomana als jugadors que entreguin un paquet a una llunyana terra. El viatge es complica i els Pathfinders es veuen en mig de una trama de traïcions i secrets.


Els meus jugadors de la tarda, nivell 1 i 2
De la partida puc dir que vaig jugar amb personatges de nivell 1, el que fa que els encontres es compliquin una mica. Tots eren jugadors de rol experimentats, però amb poca experiència del sistema. Això es va notar molt en un encontre que es soluciona amb roleig pur i dur i el van jugar força bé. Vaig fer una errada aplicant bonus als jugadors a l'encontre final, quan vaig assignar una bonificació a un jugador que feia servir un arc des de posició elevada més alta del que tocava. Per altra banda, la partida es va desenvolupar molt bé i els esdeveniments que es van produir em van donar peu a poder solventar un dels encontres de manera ràpida per tal de guanyar temps de cara al final de la jornada.

En resum. Vaig gaudir molt de la jornada, tant quan vaig jugar com quan vaig fer de director de joc. Crec que per la tarde vaig aconseguir el meu objectiu de fer passar una bona estona als meus jugadors, espero poder repetir amb ells en el futur i jugar la segona part d'aquesta trilogia.


2 comentaris: