7 de gener del 2014

El meu 2013

Tot i que han passat uns quants dies d'aquest nou any, crec que es un bon moment per donar un cop d'ull al meu bagatge lúdic aquest 2013 que vam deixar enrere tot just fa una setmana.

Aquest any passat ha vingut marcat per un "innocent" comentari d'un amic que em va informar que al mes de gener començaven a fer partides de rol a les Pati-Trobades, trobades que s'organitzen el tercer dissabte dels mesos senars a l'ateneu igualadí. Així que vaig anar-hi a jugar sense saber molt bé que em trobaria.

Dirigits per en Jvdas, vaig jugar un one-shot en el món de Tolkien, fent servir el sistema de joc Rápido y Fácil, on ens vam posar en la pell d'uns nans que havien de recuperar una antiga relíquia a Erebor, un temps abans dels fets que s'expliquen al Hobbit. Aquí vaig entrar en contacte amb la gent del Pati, que volien potenciar les activitats de rol dins la associació. A partir d'aquí es van produir dos fets

  1. Vaig conèixer en Haco, a qui vaig acompanyar durant el seu camí per posar en marxa la Societat Pathfinder a Barcelona
  2. Arrel d'aquesta trobada, vaig començar uns mesos més tard a jugar la campanya Rise of The Runelords de la mà de l'Elizzer, un dels Adventure Paths de Pathfinder, campanya que hem anat jugant tot aquest 2013.
A partir d'aquí aquest any he anat jugant a alguns jocs de taula amb els amics de sempre i he centrat el rol sobretot en jugar i dirigir partides de Pathfinder Society i en seguir la ja anomenada Campanya de l'Elizzer.

He comprat alguna altra cosa, com pot ser el Legend, que el vaig trobar per menys de un euro en format pdf. D'aquest joc parlaré en breu a aquest blog. També m'he fet amb algun joc de taula, entre el que destaco la versió en castellà del Pandemia. He adquirit altres jocs, tant de taula com de rol, aquests darrers sobretot en format pdf, per l'estalvi de diners i espai que suposen, però si hagués de triar dos jocs, serien aquests.

De cara al 2014 em trobo que la campanya que estem jugant un cop al mes ha quedat interrompuda per manca de temps del màster per preparar convenientment les sessions de joc. Ara mateix tenim varies opcions per tal de substituir aquesta partida, entre les que hi ha la meva oferta de dirigir els primers anys de La Gran Campanya de Pendragon. L'altre objectiu es el de seguir fent evolucionar els meus personatges de Societat Pathfinder participant en algunes jornades on es jugui a aquest sistema.

També tinc ganes de fer alguna cosa amb el Walküre quan el tingui en mans, a part de provar altres sistemes de joc. A nivell del bloc, vull intentar anar escribint cosetes de manera periòdica. la meva primera intenció es mantenir un post setmanal, a veure si ho puc aconseguir.


1 comentari:

  1. Bones Gothalo,

    Ara mateix he conegut l'existència del teu blog! Ja el tenim fitxat dins La Partida del Lunes i serem uns dels teus seguidors fidels, pots estar-ne segur...jejeje
    Per cert, coincideixo amb tu en que aquest darrer any 2013 ha estat molt actiu. Esperem que el 14 sigui igual o més (glups!).

    saludus
    Nanuk (a.k.a. Juanjo)

    ResponElimina