1 de gener del 2014

El que ens ve aquest 2014

Avui que comença l'any 2014 m'agradaria comentar alguns llançaments de jocs que s'han anunciat per aquest any nou i que personalment em fan frisar. Val a dir que tots tres tenen una cosa en comú, que son edicions actualitzades de jocs que van omplir la meva adolescència. Sembla com si les diferents editorials hagin buscat tocar-me la fibra sensible. Aquests jocs son

RuneQuest 6


RuneQuest va ser la meva porta d'entrada als jocs de rol, el primer manual que vaig tenir va ser d'aquest joc i també va ser el primer joc amb el que em vaig posar a l'altra banda de la pantalla. El passat 2012 l'editorial The Design Mechanism va treure la sisena edició d'aquest joc. Ara, per aquest 2014 estem esperant la seva traducció al castellà de la mà de Runa Digital.

Pendragon


i la seva gran campanya. Fa poc vaig adquirir en format pdf la cinquena edició en anglès del bàsic d'aquest joc així com el seu suplement la gran campanya. Aquest joc ens posa en la pell de cavallers durant els regnat del rei Artur, mentre que la campanya ens duu a viure la llegenda artúrica en primera persona, des que Merlí entrega Excalibur al rei Uther Pendragó fins la batalla de Camlann, l'enfrontament final entre el rei Artúr i Modred. De la mà de l'editorial nosolorol ens arribarà l'edició 5.1 traduïda al castellà per el Carlos de la Cruz, autor del bloc La Frikoteca qui te l'honor d'haver estat el primer màster a nivell mundial en dirigir la gran campanya de manera complerta.

Heroquest 25 aniversari



Si es que el projecte acaba funcionant. Vaig participar en el primer crowfounding a Kickstarter, que va ser cancelat per problemes amb els drets sobre nom del joc. Vist després el seu pas efímer per Verkami, vaig decidir no fer cap aportació i esperar a veure si el joc surt al mercat. Si s'acompleixen els terminis, hauria d'estar a punt per el proper Nadal. Ara s'ha tornat a posar en marxa una nova campanya de crowfounding, aquest cop a Lánzanos. A veure com va aquest cop

Aquestes són els principals elements que tinc a la meva wishlist. Hi ha altres cosetes, però el pressuposts i el temps són limitats, però espero gaudir d'aquests jocs molt aviat. Només em queda desitjar-vos un molt bon any nou!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada