17 de febrer del 2014

Un altre mecenatge

Fa uns dies em vaig assabentar de un mecenatge d'un joc de taula que vaig trobar força interessant. Es tracta del joc Huida de Silver City publicat per PK Editorial. Es tracta d'un joc inicialment cooperatiu en el que ens posem a la pell d'un grup de supervivents a un apocalipsis zombi. El nostre objectiu és sortir de la ciutat abans que aquesta sigui bombardejada per el govern, en un moviment desesperat per aturar el virus zombi. He dit que el joc es cooperatiu inicialment, dons pot passar que un dels jugadors sigui mossegat per un zombi i acabi infectat per el virus. En aquest cas, el seu objectiu del joc canvia i passa a jugar en contra de la resta de jugadors.



El que ens proposa aquesta campanya de micromecenatge es la recollida de fons per una nova edició del joc, que inclou miniatures de plàstic per els personatges i els zombis, que podrem comprar per separat si ja tenim el joc, o conjuntament amb el joc si ja el tenim d'abans.

El joc m'ha atret molt des que el vaig sentir a parlar. Fa temps que estava esgotat, aixi que aprofito aquesta campanya per fer me amb una copia.

Si voleu veure un anàlisi detallat del joc, us recomano els vídeos que va fer Masivi a Mi juego del mes on ens analitza el joc i juga una partida de demostració.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada