11 d’abril del 2014

El RuneQuest 6 en castellà crema etapes

Sempre he dit que el meu joc de rol es el RuneQuest (RQ). Ho es per que vaig descobrir el rol a traves seu, i per que va ser el primer joc que vaig dirigir, ja fa un bon grapat d'anys. Encara conservo la segona edició que va fer Joc internacional fa molts anys, així com alguns suplements, entre els que es troba el mític La Isla de Los Grífos.



Ara farà un parell d'anys es va fer una nova edició del joc de la que l'editorial Runa Digital ha adquirir els drets per publicar-la en castellà. I en aquests temps que corren han decidit que la darrera etapa del proces de publicació es faci via micro-mecenatge a Verkami, una cosa que està bastant de moda actualment.


Així dons, aquells que volguem gaudir d'aquest joc un altre cop, en una edició evolucionada del que ens va protar Joc als 80 ho podem fer aportant 10 € per la versió PDF, 45€ per la versió en rústica i 55€ per la versió en tapa dura. Jo ja he fet la meva aportació, ara només cal esperar a que s'assoleixi l'objectiu i pregar per si hi ha sort i podem rebre algun dels extres. Hi ha un, una campanya a la Mediterrània que pinta molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada