13 de juny 2014

Actual Play. Jade Regent - The Brinewall Legacy (VI)

Nova sessió de joc. Cada cop es posen les coses més interessants. Aquest cop, en Tajo va causar baixa, mentre que el grup recupera a Evea després d'una sessió absent. Per tant, aquest cop els protagonistes seran en Musashi Kaijitsu, Evea la Gata, Lady Ardunia i Teku Roway. Com dic sempre, si voleu jugar aquest Adventure Path, millor que no continueu llegint a partir d'aquest punt.

Evea s'havia cansat d'esperar als seus companys a la caravana cuidant d'Ameiko, així que va deixar a la propietària del drac rovellat en mans de la Koya i va anar per el seu compte cap a Brinewall. Quan s'apropava a la ciutat, va veure els seus companys entrar al castell, així que ella va fer el mateix. Un cop dins, va veure que un grup de Corbs s'afanyava en carregar una catapulta. No sabia on anar, fins que va veure en Tajo sortir per una porta situada a l'altra banda del Pati d'Armes. Quan s'hi va acostar, en Tajo li diu que la resta de companys són dins i que ell es queda vigilant per evitar que els Corbs de les catapultes intentin ataca'ls per l'esquena.

L'Evea entra a la sala del tron del castell, on minuts abans havia tingut lloc el combat entre els seus companys i els corbs, unint-se a l'exploració del castell.

Des de la sala del Tron, els aventurers, sense pistes d'on pot haver anat l'estranya criatura que va ordenar als corbs atacar, decideixen explorar el castell habitació per habitació, mirant també de trobar un punt per on pujar a les muralles del mateix per tal d'inutilitzar la catapulta que amenaça el moviment per el pati d'armes.

Decideixen obrir la porta situada al costat est de la sala del Tron. Al obrir-la, es veuen envoltats d'una olor fastigosa que fa que en Teku comenci a tenir arcades. Dins la sala, en la que es poden estendards mig trencats en els que es mostra la figura d'un drac al voltant d'un castell de dos torres, el símbol de Brinewall, hi ha dos criatures reptilianes muntant guàrdia, un davant una porta i l'altre al costat d'una escala que puja al segon pis. Malgrat que els ataquen amb llances i amb les seves urpes i dents els aventurers no tenen cap problema per desempallegar-se d'ells.
Un dels Troglodites que custodiava l'escala al segon pis.
Quan registren la sala, entre les restes d'una antiga taula, ara feta miques, troben mapes, documentació diversa i una llista de les tropes estacionades al castell a les dates properes a la destrucció de Brinewall. També hi ha un informe en el que un suboficial de la guarnició parla de una possible revolta al poblat, que ha fet que un parell dels edificis estiguin en flames i que s'envia a una brigada a investigar que està passant.

Decideixen pujar al segon pis per l'escala, que els porta a una estancia situada a la torre més alta del castell. Allà troben una sala on tots el mobiliari esta tirat per el terra, excepte una taula on hi ha ordenada una pila de papers. En Musashi els llegeix, dons és l'únic dels presents que coneix la llengua Tien, i veuen que es una obra de teatre titulada l'obra mestra d'en Kikonu en la que es relata la història d'uns ocells condemnats a viure com a humans.

Aquesta sala dona accés a les muralles del castell, així que surten per tal d'inutilitzar la catapulta. Els tres corbs que estan intentant carregar-la de nou lluiten ferotgement amb els personatges. Després que entre Lady Ardunia i Musashi acabin amb dos d'ells, el tercer, bastant malferit, intenta escapar saltant cap al pati d'armes, però no calcula bé la distancia i el seu salt acaba amb una mala caiguda.

Ràpidament inutilitzen la catapulta. Evea es dona compte que és un miracle que aquest artefacte hagi pogut disparar un sol tret sense quedar inutilitzada, dons es troba en molt mal estat. En Musashi, dona un cop d'ull al patí d'armes i a un edifici d'una planta situat a la part oest del castell creu veure algun tipus de moviment. Abans d'investigar més, creuen oportú acabar d'investigar la torre principal del castell així que continuen pujant per les escales.

Quan arriben al cap d'amunt de la torre, en una sala gairebé circular es troben amb una harpia armada amb un arc. Quan la criatura els veu abaixa l'arc i fa uns gestos amb les mans assenyalant-se la boca i els hi exten la mà. Malgrat la incomoditat que suposa per Lady Ardunia tractar amb aquesta criatura, Evea s'avança al grup i li dona la mà. Tant bon punt entren en contate, s'estableix un vincle telepàtic entre totes dues i l'harpia es presenta com a Zaiobe per tot seguit demanar ajuda als aventurers per venjar-se de Kikonu. Zaiobe els hi diu que havien estat junts, però que ell la va traicionar i que vol acabar amb ell. Necessita ajuda, dons la seva màgia sembla que no acabi de funcionar sobre en Kikonu i creu que els aventurers poden ajudar amb la seva força.

Zaiobe, l'harpia amb el cor trencat.


Lady Ardunia es troba davant un dilema moral, dons ajudar a una criatura malvada per a acabar amb una altra li suposa alguns dubtes. Malgrat tot, i havent vist a totes dues parts, els seus instints de paladí li diuen que en Kikonu és un ésser més malvat que no pas la Zaiobe, i malgrat les sospites que els Zaiobe amaga alguna cosa, decideixen ajudar-la. En aquesta decisió influeix molt una de les enigmàtiques frases que Ameiko va dir en somnis, en concret aquella que deia "Aneu amb compte amb el cucut cornut. És al seu estimat silenci trencat on heu de cercar ajuda". A canvi demanen una mica d'informació sobre el castell i Zaiobe els hi diu que la criatura més perillosa que coneix és un esperit del castell.

Per fer-ho Zaiobe els hi proposa que triïn un lloc on poder emboscar a en Kikonu, ella el cridarà amb el vincle telepàtic per dir-li que es vol reconciliar amb ell i en aquell moment els aventurers atacaran. El lloc que trien és l'edifici dels estables, aquell situat al costat oest del pati d'armes on en Musashi havia vist alguna cosa. Quan s'hi adrecen es troben un ettercap amb la seva aranya que s'han establert als estables. Malgrat que reben alguna ferida, ni la aranya ni l'ettercap poden arribar a mossegar als jugadors i injectar-lis el seus respectius verins. Un cop net els estables, procedeixen a executar el seu pla d'atac.

Els personatges s'amaguen dins els estables, queden amb Zaiobe que ella batrà les seves ales 3 cops com a senyal per que els personatges iniciin l'atac.

Kikonu

En Kikonu es treletransporta als estables quan Zaiobe el crida telepàticament comencen a parlar. Als pocs segons, Zaiobe fa la senyal acordada i Evea inicia el seu cant. Malgrat que Zaiobe intenta llençar una fletxa a en Kikonu, aquest l'ataca primer amb el seu Kusurigama. Zaiobe es venja d'ell amb una fletxa de foc i la resta de personatges entren en acció.

El combat es dur i en Musashi s'afana en protegir als seus companys. Al seu torn, en Teku decideix vincular-se màgicament a en Musashi mitjançant un encanteri que fa que les ferides que rebi el Samurai es reparteixin entre tots dos. Inspirats per el cant de Evea, amb l'ajut de les fletxes de foc que te Zaiobe i gracies al castic diví que Lady Ardunia havia llençat sobre l'oni, la paladina dona el cop de gràcia a en Kikonu.

Quan surten dels estables, i sense cap mena d'avis, Zaiobe s'enlaira i dispara una fletxa a en Musashi Lady Ardunia. A partir d'aquí, Zaiobe fa servir la seva màgia per protegir-se de les fletxes que els aventurers li llancen i el seu arc per tal d'intentar acabar amb els jugadors. Zaiobe es revela com una bona arquera fent ferides importants tant a Musashi com a Lady Arduina. Tant la paladina com en Teku han de fer servir els seus recursos per guarir-se. Finalment, Evea encerta a l'harpia amb una fletxa que fa caure sense sentit a l'Harpia qui mor al caure a terra.

Continuarà ...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada