11 de gener del 2018

El Meu 2017

Ara que s'ha tancat l'any i hem començat un nou any, és el moment de fer un balanç lúdic i veure com ha anat.

Sense cap mena de dubte, el primer a dir es que he tornat a escriure aquí, després de dos anys de parada. Això sempre es una bona noticia, encara que he estat poc prodig en aquest àmbit. Podem dir que encara està despertant, la qual cosa es positiva.

A nivell lúdic he de dir que vaig començar l'any jugant la campanya de Pathfinder El Trono Carmesí. Per desgracia la meva agenda va fer que hagués de deixar la campanya al poc de començar, quan tot just tancàvem la primera part de la mateixa. Per sort, ho vaig fer en un punt en el que l'arc argumental finalitzava.

Aquest any també ha estat un any en el que m'he allunyat de la Societat Pathfinder. He deixat el meu lloc com a Venture Leutenant d'aquesta organització per deixar pas a gent amb més ganes i noves idees. Crec que la renovació es important i

Per últim, aquest any he descobert el joc Savage Worlds. He de dir que vaig començar amb una partida a Sant Sadurní de l'ambientació Lankhmar, ambientació de fantasia basada en les novel·les de Fritz Leiber protagonitzades per Fafhrd y el Ratonero Gris. A partir d'aquell dia s'ha convertit en un dels meus sistemes preferits. Al llarg del temps he adquirit suplements d'ambientacions diverses, com East Texas University, on he començat una campanya, Achtung! Cthulhu o Beast And Barbarians. T

A nivell de joc, desprès d'uns mesos una mica atabalats he començat a jugar amb la gent del Pati d'Igualada assistint als seus dilluns de rol. Es en aquest grup on estic començant a dirigir on he començat a dirigir una campanya de Savage Worlds. Jugarem amb freqüència quinzenal per tant aprofitaré la setmana lliure per jugar una altra aventura, encara per definir.

Ah, i la gran fita es que, després de molts anys jugant a rol vaig poder jugar recentment la mítica aventura La casa Corbitt de la Crida de Cthulhu. Aquesta aventura d'investigació a una casa encantada es l'aventura d'exemple que ve a totes les edicions de aquest joc des de l'època de Joc Internacional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada