25 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 25 - Anomena un joc que t'hagi impactat aquest darrer any


Dons no se si fa un any que el vaig descobrir, però si que tinc clar que el que més ha marcat els meus darrers 12 mesos ha estat


Sense cap mena de dubte aquest any ha estat el meu any Savage Worlds, al qui l'hi he dedicat forces hores, sobretot per la campanya de East Texas University que tinc en mans

Vull posar també en menció en aquest post el fet de haver descobert recentment els jocs basats en Apocalypse World, el que es coneix en el mon roler com a Powered by the Apocalypse, o abreviadament com a PbtA. He llegit diversos manuals i no descarto en breu dur-un d'ells a taula. Ara mateix, el més ben posicionat és Urban Shadows, però hi ha d'altres candidats


Fins demà.

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada