1 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 1 - Què és el que més m'agrada dels jocs de rol?

Mirant el bloc Psitopia.blogspot.com de l'+OscarIglesias he vist el desafiament RPG a Day per escriure durant el més d'agost. No se si podré escriure cada dia, o si hauré de fer alguna trampa, però em trobo engrescat per seguir aquest joc. Sense més dil·lacions, començo a escriure. 

Què és el que més m'agrada dels jocs de rol?

 

Sense cap mena de dubte, el que més m'agrada dels jocs de rol es poder viure històries interessants en primera persona.

Possiblement quan vaig començar amb aquesta afició hagués dit viure aventures en primera persona enlloc de parlar de històries. Però és ven cert que els jocs han evolucionat amb els anys i jo també he anat canviant amb el temps.

Darrerament veig que el més interessant per mi dels jocs de rol es la història. Si aquesta no m'enganxa possiblement la partida / campanya / ... acabarà per avorrirme. En canvi, encara que el sistema no sigui dels meus preferits, si la història de fons és bona, segur que surto de la sessió amb un bon regust de boca.

Fins demà.

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada