31 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 31 - Per que has participat a #RPGaDay2018?


Darrer post d'aquest repte i aquest ens porta a dir el motiu que m'han dut a donar-vos la tabarra a diari al llarg d'aquest mes d'agost. Dons el motiu ha estat senzill, tenia ganes de escriure una mica i aquest repte em va semblar que podria ser una bona manera de fer-ho. També tenia ganes de provar aquest tipus de reptes. Ja fa temps que li dono voltes, i al final, em vaig decidir per fer-ho.

Us confesso també que hi ha hagut entrades que, degut a les meves vacances, les vaig escriure de seguit dons no sabia quina disponibilitat podria tenir. També us he de dir que hi ha hagut entrades que m'han costat de entendre una mica el que preguntaven, i que, en conseqüència, vaig respondre una mica al que em venia be

I ara, per acabar, alguns Bonus Tracks

Què et motiva a fer de GM?
Ja fa algun temps vaig parlar  sobre el fet que m'agradi estar darrera de la pantalla. Em motiva el fet de poder fer gaudir als meus jugadors d'una bona sessió de rol

Com et prepares per una partida de tipus one-shot?
Els one-shot els plantejo sempre com un tast de joc per a aquells que venen a jugar, així que el primer que faig és tenir a mà un petit resum del sistema per explicar als jugadors. Intento donar només les bases per no avorrir-los. En funció del joc al que juguem, preparo també algunes fitxes pregenerades per tal que puguin triar i jugar. Potser això en jocs on la creació de fitxes es ràpida (Fate, Pbta). A part d'això dons la preparació serà la mateixa que a qualsevol altra sessió. Revisar la història, tenir a mà mapes ...

Com et prepares per una campanya?
No soc de escriure campanyes tancades. Més aviat plantejo un escenari i a partir d'aqui vaig construint els episodis que serien cada una de les sessions de joc amb més detalls. Aquest plantejament em permet tenir flexibilitat per tenir marge per els esdeveniments que provoquen els jugadors i que no tenia previst.

Amb qui t'agradaria compartir aquest hobby?
Aquesta resposta es fàcil. Amb la meva parella. Malauradament aconseguir que jugui a rol es una quimera.

I aquí finalitzem aquest repte. Ens veiem aviat amb més cosetes.

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada