8 de març del 2017

Saturat.

Us ha passat mai que, per un seguit de circumstàncies diverses, us trobeu que un únic joc s'ha apoderat del vostre limitat temps d'oci i que ja no jugueu a gran cosa més?

Dons recentment em trobo en aquesta situació, en la que les meves sessions roleres es troben dedicades a un sol joc, que es Pathfinder. Això fa que altres coses que vulgui tastar quedin aparcades a un calaix tristes i abandonades fins el futur més incert.

En el meu grup habitual de joc, Pathfinder s'ha instaurat com El Joc, dita així, en majúscules. Ara, després de deixar de banda la campanya dels Senyors de les Runes, ens hem posat a jugar la de El tron carmesí. Per altra banda, els meus darrers dos anys han estat marcats per les meves responsabilitats amb la Pathfinder Society i anar a unes jornades era anar a dirigir partides d'aquest mateix joc.

I llavores em plantejo, com puc sortir d'aquesta situació? Una fantàstica sortida es aprofitar jornades roleres, ara que ja no tinc les responsabilitats amb la Society per tastar altres jocs. Així ho vaig fer, per exemple a les darreres jornades d'El Refugi a Sant Sadurní, on vaig gaudir de una excel·lent partida de Dark Conspiracy dirigida per l'Oddball, el responsable de la web l'Argonauta.

Per mi es una llàstima no poder tornar a assistir a les sessions que organitza la gent del Pati cada dilluns al vespre, on hi ha en marxa diverses campanyes i on juguen a jocs diferents al que jugo habitualment. Potser en un futur, quan no tingui aquell dia ocupat em plantejo tornar-hi.

Mentre tant continuaré jugant la meva campanya de Pathfinder cada quince dies i aprofitaré per anar a jugar a alguna jornada per afegir varietat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada