4 d’agost del 2022

200 Entrades.

 

Avui m'he donat compte que aquesta serà l'entrada número 200 d'aquest blog. Crec que es un bon moment per fer algunes reflexions.

La primera, malgrat que la blog-esfera ja no viu els seus moments de màxima popularitat, aquest es un mitjà en el que em sento còmode escrivint. No em veig fent un podcast o un vídeo blog i trobo que les xarxes socials són molt efímeres. Per tant, vull seguir amb aquest format durant una bona temporada.

Encara que en algun moment m'ha costat molt, he aconseguit publicar com a mínim un post al mes des de febrer de 2021. He intentat provar de fer entrades més sovint, però no ho he pogut fer. Encara que m'agradaria poder pujar la periodicitat, em vull comprometre a mantenir una entrada mensual com a mínim.

Sempre m'ha agradat participar en iniciatives com el #RPGaDay en el que estic ara mateix immers i suposo que seguiré participant. En alguns moments aquestes iniciatives han mantingut viu al blog. Anys enrere hi havia una similar durant el mes de novembre, però fa temps que no en se res d'ella.

En fi, deixem de posar-nos transcendents i celebrem que hem pogut arribar fins aquí. Hi ha hagut moments en els que creia que seria impossible arribar fins aquí. Ara toca fer que sigui possible arribar fins al post 300 del blog i que vosaltres seguiu llegint les anades d'olla que us escric per aquí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada