1 d’abril del 2019

Adeu siau, Google +

Demà deixarà d'estar activa la xarxa social Google+, una desconexió que ha estat molt plorada per la comunitat rolera.

Reconec que quan va neixer, l'any 2011, la vaig trobar com que no m'aportava res al que ja tenia a Facebook, de la mateixa manera que Google Buzz no em va aportar res al que ja tenia a Twitter. En el cas de Google + es cert que es va implementar el sistema de grups per tal de triar a qui volies que arribessin les teves publicacions, però el fet de no deixar donar-se d'alta amb un nick, va fer que molta gent que coneixia de la xarxa per un alies, es baixes de la xarxa.

Per mi el problema em va venir quan vaig veure com el meu compte a youtube o el mateix gmail es convertien en comptes de Google+. Vaig tenir la impressió que la gran G volia unflar els usuaris de la seva xarxa social a de manera artificial. De fet hi he estat força allunyat fins que vaig descobrir que era una bona manera de estar en contacte amb d'altres rolers.

Ara aquest rolers s'estan dispersant. He vist a molta gent a MeWe, on em podeu trobar seguint aquest link,  també hi ha hagut gent que ha dit de obrir comptes a d'altres xarxes socials.

Personalment, no me fa mal aquesta desaparició, dons la gent que m'interessa que te perfil en aquesta xarxa la segueixo a altres indrets, però reconec que trobaré a faltar el fet que en ella trobava concentrada tota la activitat rolera que m'interessa.

Adeu siau, Google+, ha estat un plaer coneixe't

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada