20 d’octubre del 2021

Primers, darrers i preferits

Primer JdR Jugat

El primer joc de rol que vaig jugar va ser l’Advanced Dungeons and Dragons. Va ser durant un viatge de final de curs de l’institut. Recordo poca cosa d’aquella partida, només que al primer combat vaig rebre un critic en contra i vaig sobreviure gracies a la benevolença del DM.

Primer JdR Dirigit.

Em vaig estrenar darrera de la pantalla amb la tercera edició de RuneQuest que va publicar Joc Internacional. Aquest va ser un dels meus jocs de capcelera fins que va arribar le Cyberpunk 2.0.2.0.

Darrer JdR Llegit.

El darrer joc que he llegit ha estat Old School Essentials, el joc de vella escola que fa servir les regles de D’n’D primera edició i que The Hills Press ha posat en preventa no fa gaire.

Darrer JdR Jugat.

El darrer cap de setmana he anat a les jornades Vilajuga de Vilafranca del Penedès, on he pogut jugar a Witchraft. Curiosament a aquest joc només he jugat dos cops, en diferents edicions d’aquestes jornades i sempre amb la Ainoa, de Creacions Enigmatiques.
 

Darrer JdR Dirigit.

Amb els companys del pati estic dirigint una campanya de Starforged, el joc de ciencia ficció que comparteix sistema amb Ironsworn.

JdR Preferit.

Hi ha molts jocs que m’agraden, però si em diguesin de quedar-me només amb un sol joc, em quedaria amb Savage Worlds. El fet de ser un joc generic, ens permet jugar a l’ambientació que més ens vingui de gust.

JdR que menys m’agrada.

No he trobat gaires jocs que no m’hagin agradat, si que hi ha algun amb els que no he tingut bones experiències, per tant deixo aquesta pregunta en blanc.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada