19 d’agost del 2022

#RPGaDay2022 Dia 19 - Per què s'ha quedat amb tu el teu joc preferit?


 Sincerament no tinc un joc de rol favorit així en general. Però si que tinc diversos jocs que m'agraden més que altres. També diré que aquests han anat canviant amb el temps, ja sigui per que els he jugat fins a cansar-me o per que han aparegut altres jocs de temàtica similar que m'han agradat més. També crec que una bona experiència pot fer que un joc entri a aquests grup de jocs preferits. 

Els que em coneixeu sabeu que no soc de jugar sempre al mateix joc, que m'agrada anar canviant i sobretot, no soc dels que s'enamoren d'un sistema i el fan servir per a tot allò que els vingui al cap. Prefereixo que cada temàtica tingui el seu joc, doncs les seves autores ja s'hauran barallat per fer que l'experiència de joc sigui la més bona possible.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada