16 d’agost del 2022

#RPGaDay2022 Dia 16 - Quin seria el teu Joc perfecte?

Em costa molt pensar en quin seria el meu joc perfecte, però si que podria dir quines coses m'agradaria que tingués

  • La ficció per davant. No vull un joc que tingui un reglament que limiti la creativitat narrativa de la taula. No pot ser que per que no hi hagui una regla que ens ho deixi fer.
  • Mai m'han agradat aquells jocs que tens llistes interminables de opcions per crear un personatge, però que al final tothom fa servir les mateixes.
  • En aquest sentit, mai m'han convençut els jocs que fan servir nivells per marcar el progrés dels personatges, sempre he preferit una evolució no tant esglaonada. A l'altre extrem, per mi, el progrés dels personatges és fonamental als jocs de rol.
  • Pel que fa a les campanyes, m'agrada que els PJ puguin influir al món, i el món influeixi als personatges. Fugiré sempre dels màsters que venen a contar las seva història sense que és pugui canviar ni una sola línia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada