16 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 16 - Descriu els teus plans per el proper joc.


Dons els meus propers plans els tinc clars. Simplement es seguir amb les dues campanyes que tinc en marxa ara mateix. La primera d'elles faig de jugador de MdT edat fosca, on porto un guerrer musulmà que acompanya un grup de caballers teutònics a la Constantinopla del segle XV, uns anys abans de la seva caiguda. Sona extrany, però em vaig incorporar amb la campanya en marxa, quan els caballers acabaven d'arribar a Constantinopla i vam pensar que seria divertit que jo fos un aliat local. En principi tos som humans, però alguns de nosaltres hem patit experiències que ens han anat transformant.

Ibrahim Ben Sallah
La segona campanya es la que dirigeixo de East Texas University, l'univers paranormal de Savage Worlds. Tot just estem a punt d'arribar als parcials del primer semestre, i això vol dir que falta poc per halloween ;-) i fins aquí puc llegir.

Per últim, he estat llegint alguns jocs Powered by The Apocalypse, el motor de joc de Apocalypse World. M'està agradant molt aquest sistema i no descarto en un futur proper portar-lo a taula en algun One-Shot.


Fins demà

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada