9 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 9 - Com et va sorpendre un joc?



Avui toca parlar de com m'ha sorprès un joc. Aquí puc dir que hi ha molts jocs que m'han sorprès, alguns de manera positiva i d'altres de manera negativa.

La primera sorpresa ve de la mà d'Apocalypse World. Com pot un joc tan mal escrit haver revolucionat com ho ha fet els jocs de rol? I el millor de tot és que després d'haver-lo llegit tinc moltes ganes de portar-lo a taula.

Una segona sorpresa, en aquest cas parlaré de l'amic Tilk del Refugi del Rol i de qui podeu llegir les seves batalletes roleres al seu blog. És un gran fan d'Stargate i s'ha currat una adaptació impressionant del sistema d20 a aquesta ambientació. Em va sorprendre molt positivament. Felicitats noi!.

Parlem de sorpreses negatives. Starfinder. Ho sento molt però no es un joc per mi. Li vaig donar un cop d'ull. El que vaig trobar més interessant era el combat entre naus. Tothom te un rol a la nau i actua en funció de la seva posició. Molt al estil Star Trek. Però a l'hora de la veritat, va ser un seguit de tirada rera tirada que se'm va fer etern a totes les partides que vaig jugar i on només importava el resultat de la tirada del pilot o de l'artiller.


Fins demà!

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada