7 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 7 - Com pot el màster fer que el que està en joc sigui important


Aquesta es una pregunta que em fa reflexionar sobre el meu estil a l'hora de dirigir una partida. Si us soc sincer, alguna vegada m'he trobat que una cosa que per mi era vital en la història que estem contant, ha passat desapercebuda per els jugadors a taula.

Si us soc sincer, porto una estoneta donant-li voltes a aquesta pregunta i sincerament no se que contestar. Em penso que al final, intento que la meva explicació doni pes a allò important. També el ritme de la partida ajuda. En un moment de relax, no m'importa que a la taula comencem a divagar, però en un punt important de la història, tinc tendència a tallar aquestes anades d'olla. Si que és cert que normalment, amb els jugadors amb els qui comparteixo taula, quan s'arriba a un punt àlgid de la narració, ens acostumem a centrar.

En fi, aquesta divagació no ha estat gaire concreta. Potser demà estigui més inspirat.

Fins demà!

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada