6 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 6 - Com poden fer els jugadors que el món prengui vida


Comencem aquesta setmana en la que les preguntes comencen amb un com?

És evident que els jugadors tenen una part important a l'hora de donar vida al món on s'estigui jugant. Per mi, el més important es que segueixin la filosofia role play over roll play, o en català, la interpretació per damunt de les tirades. Es a dir, vull que els meus jugadors expliquin que fa el seu personatge. No em serveix que quan es presentin davant del rei diguin tiro diplomàcia i li sumo un +1000 perquè el meu personatge te un carisma de la hòstia. NO. Vull que em diguis com t'adreces al rei, quins modals fas servir, fas una reverència o simplement el saludes inclinant lleugerament el cap?

M'és igual si em parlen en tercera persona com un narrador d'una història o si ho fan en primera persona adreçant-se a mi com si fos el seu antagonista. L'important amics, es que contem una història. Per tirar daus, ja tenim el Descent que es menys complicat que tot això.

En resum, per que el món agafi vida, cal que els jugadors visquin en ell.

Fins demà

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada