26 d’agost del 2018

#RPGaDay2018 Dia 25 - La teva ambició lúdica per el proper any


Dons per aquests propers 12 mesos, les meves ambicions les tinc força clares. La primera, es continuar amb la campanya d'East Texas University que estic dirigint. La cosa pinta força bé i ara mateix s'està posant molt interessant.



En segon lloc, tinc ganes de tastar altres jocs, sobretot els de caire mes indie. En aquest sentit, buscava no fa gaire el joc Urban Shadows i vaig trobar un Bundle of Holding amb una oferta que incloïa no només aquest joc sinó que també hi eren, entre d'altres, els jocs Bluebeard's Bride o Monsterheads 2 i el suplement Dark Cities per Urban Shadows. Entre els jocs del Bundle i l'Apocalypse World que he adquirit recentment, tinc varies opcions per triar.


Ja que ho he anomenat, Bundle of Holding és una web que periòdicament ofereix, per temps limitat, paquets de jocs en anglès i format pdf amb temàtica similar.


Fins demà.

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada