18 d’agost del 2021

#RPGaDay2021 Dia 18 - Escriure

Avui toca parlar d'escriure, i això em porta a pensar en aquest blog. Vaig començar fa temps amb la intenció de parlar de jocs de taula en general, als que havia jugat i volia dir que en pensava d'ells. Poc a poc, vaig anar evolucionant fins a centrar-me sobretot en els jocs de rol. He passat algunes temporades de sequera creativa en les que no he escrit res. 

Ja he dit altres vegades que no soc un gran creador d'aventures i que moltes vegades prefereixo dirigir mòduls o campanyes dissenyades per altres i per tant, em costa molt crear una biblioteca de partides com tenen altres blogs. Tampoc m'he plantejat mai aprofitar aquest blog per anar creant un univers de joc. L'experiència em diu que no conèixer l'ambientació del joc fa que els jugadors no s'hi enganxin i que és millor que la ambientació sigui famosa. 

Ara per ara em vull dedicar a continuar escrivint cròniques de les campanyes que vaig jugant, ja sigui en solitari o en companyia d'altres. I si hi ha algun tema que em cridi l'atenció, dons centrar-me en ells. També he de dir que aquest mes d'Agost, tinc feina fent reflexions i que suposo que aquest tipus d'entrada quedaran aparcades durant uns dies.

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada