1 d’agost del 2021

#RPGaDay2021 Dia 1 - Escenari

Comencem aquesta experiència parlant d'Escenaris. I el primer que em ve al cap són els escenaris de la Societat Pathfinder, mòduls dels que vaig gaudir molt a la meva tornada al món roler. Entre aquests escenaris hi ha alguns dels que guardo un bon record. Aquests són

#43 The Pallid Plague. Aquest va ser el primer escenari que vaig jugar. Primera partida a Pathfinder sense haver jugat abans a 3.5 i em poso a jugar amb un mag. La missió va consistir en buscar la cura per una malaltia que assolava una vila remota.

#2 The Hidra's Fang Incident. Escenari amb el que em vaig estrenar com a director de joc de la Societat Pathfinder. Una de les coses que tenia dirigir a Societat Pathfinder es que mai sabies que et podries trobar a la taula. Aquest escenari el vaig repetir a diverses trobades, però reconec que està aquí més per nostàlgia que per una altra cosa. I es que els escenaris de la temporada zero encara estan pensats per jugar-se amb Dungeons and Dragons 3.5 i calia fer la conversió.

#51: The City of Strangers—Part I: The Shadow Gambit. Un escenari que vaig dirigir moltes vegades i un dels més divertits. Tinc records d'una escena en la que, en mig d'un atac de riure, un jugador i jo ens vam mantenir dins el personatge fent cadascun el seu accent. La segona part no em sembla tant bo, es un dungeon clàssic sense tanta personalitat.

#4-09: The Blakros Matrimony. Escenari ideal per trencar els esquemes als jugadors. I es que els jugadors van a una casament on s'han de relacionar amb la flor i nata de la Societat d'Absalom. Aquest escenari enllaça amb l'arc narratiu de la família Blakros, a qui coneixem amb les aventures al seu museu.

#4-19: The Night March of Kalkamedes. D'aquest escenari no recordo els detalls, però si que recordo que la directora de joc ens va donar una experiència increïble. Un dels dies que vaig gaudir més com a jugador.

#6-11: The Slave Master's Mirror. Aquest escenari te l'honor d'haver sigut en el que més he gaudit veient jugar. Jo dirigia i tres dels jugadors, que sempre que jugaven junts feien servir el mateix personatge, van fer una exhibició tàctica brutal.

La Saga Quest For Perfection. Amb aquesta saga de tres escenaris, que curiosament la vaig jugar amb pj diferents, va ser quan vaig veure que hi havia una metahistòria als escenaris de la Societat Pathfinder.

Es nota quan vaig deixar de jugar regularment a Pathfinder, oi? De fet de la segona edició només he jugat un parell de partides i no m'he plantejat en cap moment dirigir aquest joc, com a mímim a curt plaç. I això que durant la pandèmia la gent de la Societat Pathfinder de Barcelona ha estat oferint partides a través del seu canal de Discord.

Aquesta entrada m'ha quedat molt llarga, suposo que no serà la tònica als propers dies.


Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada