19 d’agost del 2021

#RPGaDay2021 Dia 19 - Tiro 1d8 i trio el tema.


Avui faré cas als creadors d'aquesta idea i tiraré un dau de 8 per veure quin tema trio. Per això he buscat a Google "roll 1d8" i aquest es el resultat que he obtingut :

això vol dir que el tema del que parlarem avui, es el tercer de la llista Estil. I la meva reflexió es basa en preguntar-me, Quin es el meu estil? dons anem allà.

Com a director de joc reconec que em trobo molt còmode dirigint partides que tinguin un cert punt heroic, molt properes a l'estil pulp, aventures, grans recompenses, amb una narració àgil on el que més interessa es que els personatges molin molt. En canvi, mai m'he sentit còmode dirigint partides de terror. Tinc la sensació que no sé crear l'ambient necessari per poder fer gaudir aquest tipus de joc als meus jugadors. 

Un altre estil que toco poc es el de les partides d'investigació. Aquí el principal motiu és ser capaç de crear un bon misteri que posi a prova els jugadors. No tinc cap problema en agafar unes aventures ja dissenyades i portar-les a taula, com el cas de les aventures de La Marca Del Este per Harboiled. Però escriure-les jo, em costa.

Com a jugador, reconec haver gaudit de partides de terror o d'investigació, recordo especialment una que ens va dirigir la Ainhoa de Creacions Enigmatiques a unes Jornades Vilajuga que va ser espectacular. En aquest cas, no tinc cap mena de problemes, potser les que més em tiren enrere són les històries que encadenen combat rere combat sense un fil conductor.

Quin es el vostre estil preferit per a jugar a rol?

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada