23 d’agost del 2021

#RPGaDay2021 Dia 23 - Memòria


Avui toca fer memòria. I encara recordo la meva primera partida de Rol. Va ser durant el viatge de fi de curs de 3er de BUP. Erem a Itàlia, crec que a un hotel prop de Florència i vam jugar a Advanced D'n'D. És curiós que la meva primera partida fos a un joc al que no hi he jugat gaire al llarg dels anys.

Duia un guerrer, que tenia d'arma una massa de bola i cadena, o Morningstar com posava al manual. Recordo que al primer combat, el DJ va treure un crític que m'havia de matar directament. Per sort, es va apiadar de mi i només em va tallar una mà, de manera que a partir d'aquell moment ja no podria dur escut. De la aventura poca cosa més recordo.

Curiosament anys més tard, em vaig trobar a una partida de Societat Pathfinder amb un dels nois amb els que vaig jugar aquela partida. Va ser un moment maco.

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada