28 d’agost del 2021

#RPGaDay2021 Dia 28 - Sol

 

Sabeu què? Mai m'havia plantejat que es poguessin jugar a jocs de rol en solitari. Però ara ja em veieu, aquí en aquest blog jugant als Cants de la Farga, que per cert, tornaran aviat al blog i veurem com s'ensurt l'Andrade del merder en el que la vaig deixar abans de parar per vacances.

Estic d'acord que aquest tipus de joc es situen a la difosa frontera entre el joc de rol i el storytelling. Per mi la seva virtut radica en que és un exercici de creativitat. En el meu cas també m'ha ajudat molt a aprendre a fer servir els elements que ja tenim a la història per fer que aquesta avanci de manera coherent.

També es un tipus de joc que podem jugar quan tenim una estoneta en la que no sabem que fer. Personalment em trobo més còmode amb sessions que no superin l'hora. Més temps acaba per esgotar-me i deixar-me sense idees. 

Ara fa alguns mesos, a la web itch.io, van oferir un bundle anomenat Solo But Not Alone on hi havia 87 jocs que podem jugar en solitari. Encara que l'oferta ha expirat, us recomano que li doneu un cop d'ull per si trobeu algun joc que us encaixi. I si sou aficionats als podcast, podeu escoltar el podcast Dos es Multitud dedicat justament als jocs de rol en solitari

Podreu trobar les reflexions d'aquest desafiament en aquest enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada